Kirjoittelin tuohon juuri äsken kuinka olen oppinut ymmärtämään...tarkoitin tietty tätä blogin tekemistä, web2.0 ja siihen liittyviä arvailuja ja hahmotelmia.

Minä pöhkö! Mitä minä muka ymmärrän?!? En edes osannut säilyttää kommentteja, jotka sain!

Väitin myös, että kirjoitan vain itselleni. Julkaistuani nämä ikuiset typeryyteni huomasin, että olen saanut kommentteja. Kokonaan lukemassani kommentissa oli hauskasti sanottu, että jääpä mulle jotain muutakin tallelle kuin omat höpinäni (satunnainen ohikulkija) ja toista en edes ehtinyt innostuksessani lukea, kun jo moderoisin sen väärin eli poistin kummatkin, kun en älynnyt vaihtaa ruksin paikka....

En siis toivo kirjoittavani vain itselleni. Tajuan nyt kuinka älyttömän kivaa se on, kun joku kommentoi omia latteita tekstejäni ja kuinka surulliselta se tuntuu, kun menettää nämä ihanat yhteydenotot joiltakin ihmeellisiltä, tuntemattomilta ja perin mielenkiintoisilta henkilöiltä. Mielikuvitukseni kuvitteli heidät jo jonkinlaisiksi, mutta se leikki jäi lyhyeen oman kämmäykseni vai sanoisinko spämmäykseni vuoksi...:(